دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

فال‌مان هرچه باشد باشد ...

Image result for ‫حال‌مان را دریاب‬‎

فال‌مان هرچه باشد

باشد ...
حال‌مان را دریاب !
خیال‌کن حافظ را گشوده‌ای و می‌خوانی :
« مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید »
یا
« قتل این خسته به شمشیر تو تقدیر نبود »
چه فرق ؟
فال نخوانده‌ی تو
منم !

محمدعلی بهمنی

اما برای من هرشب ِ بی تو یـــلــداســــت

اما برای من هرشب ِ بی تو 

یـــلــداســــت .. 
منی که زیر حافظ ِ چشمانت
یادت را دانه دانه می‌کنم ... 
بلندترین شبِ چشم‌هات استْ یـــلـــدا
تا صبح هم نگاه‌شان کنم
وقت کم می‌آورم
نه شب‌چَره می‌خواهم
نه گپ و ناردانه
فقط، یــــلــداتــریـــن بوسه از لب‌هات!
صدای تیک تاک ساعت می آید
زمان می گذرد
و یـــلـــدا دستهای پاییز را در دستان زمستان می گذارد
کاش یـــلــــدا فکری به حال دستهای ما می کرد . . .
آری امشب شب یـــلـــدا است
شب فال…..
شب عشق…..
شب هندوانه…..
وشب آزادی وشب رهایی
چیزی به یادم نمی آید ، جز اینکه ، امشب شب تنهایی من است...
شب یـــلــــدای من آغاز شد…
نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه…
بی تو یـــــلـــدا زجـر آور تـرین شـب دنــیاست...

"سید محمد مرکبیان"

باگریه می نویسم

Image result for ‫باگریه می نویسم‬‎

باگریه می نویسم

 از خواب

 با گریه پا شدم

 دستم هنوز

 در گردن بلند تو آویخته ست

 و عطر گیسوان سیاه تو با لبم

آمیخته ست

دیدار شد میسر و با گریه پا شدم...

"هوشنگ ابتهاج "

 

گذاشته ام همه خیال کنند از یادت برده ام

Image result for ‫حضورت بهشتی‌ست‬‎

گذاشته ام همه خیال کنند از یادت برده ام

پنهانی دوست داشتنت
حالی دارد که نپرس
محمود قدس