دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

حیرت

Image result for ‫یک سلامم را اگر پاسخ بگویی می روم‬‎

من به بعضی چهره‌ها چون زود عادت می‌کنم

پیش‌شان سر بر نمی‌آرم، رعایت می‌کنم

 

هم‌چنان که برگ خشکیده نماند بر درخت

مایه‌ی رنج تو باشم رفع زحمت می‌کنم

 

این دهانِ باز و چشم بی‌تحرّک را ببخش

آن‌ قدر جذّابیت داری که حیرت می‌کنم

 

کم اگر با دوستانم می‌نشینم جرم توست

هر کسی را دوست دارم در تو رؤیت می‌کنم

 

فکر کردی چیست موزون می‌کند شعر مرا؟

در قدم برداشتن‌های تو دقت می‌کنم

 

یک سلامم را اگر پاسخ بگویی می‌روم

لذتش را با تمام شهر قسمت می‌کنم

 

ترک افیونی شبیه تو اگر چه مشکل است

روی دوش دیگران یک روز ترکت می‌کنم

 

توی دنیا هم نشد برزخ که پیدا کردمت

می نیشینم تا قیامت با تو صحبت می کنم

 

"کاظم بهمنی"

نظرات 2 + ارسال نظر
درین شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:01 ب.ظ

آخی ! ولی خیلی گزیده و محشر انتخاب میکنید

سپاسگزارم

لیلا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:31 ق.ظ

طهران ! از :

یدالله گودرزی (شهاب)



شهرِ تهران ، شهرِ رنگی ، شهرِ رنگ
شهر سوتِ بلبلی ، شهرِ فرنگ !

شهرِ عمق ِ تونلِ دلواپسی
شهر رشدِ برجهای هندسی !

شهرِ پول و ثروتِ زیرِ سوال !
شهرِ سختِ آرزوهای محال

شهر دانس و پارتی و رقص و بریک
شهرِ مانکن، شهرِماتیک، شهرِ شیک !!

شهر موهای پریشان، شهر ریش
شهر کانال من وتو ، شهرِ دیش!

گشت ها همواره در حال عبور
چشم های کنترل از راهِ دور!

شهر ارشاد و هدایت ،جا به جا
شهر دستان معلق در هوا !

شهر استنشاق ِسُرب و شهر دود
شهر پیتزا و سوسیس و فست فود!

شهر چاقالوی نسل ساندویچ
شهر ِ لابیرنت،شهرِ پیچ پیچ

شهرِ شهربازی و شهر کلوپ
شهرِگردش در فضا و شهر توپ!

شهر چشمک ،شهرِ یِس ، شهر اوکی
شهرِ: هی ! من پایه هستم پس توکی؟!

شهرِ رفتن تا تهِ بیهودگی
شهرِ عینک دودی ِ آلودگی

شهرِ سی دی و دی وی دی و کاسِت
شهرِ کیفِ باسوادِ سامسونت !

شهرِ غربت زادگانِ آس وپاس
شهرِ آقازادگان ِ با کلاس!

شهرِ خالی بند،شهرِچرت وپِرت !
شهرِ بی قانون و قاضی ،شهرِ هِرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد