دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

ای نوای من ، از نوای تو


ای نوای من ، از نوای تو

نای من پر از نغمه های تو

ناله های من ــ شاد یا غمین ــ

می زنم نفس ، در هوای تو

در زمانه ما ، زنده ی هم ایم

تو برای من ، من برای تو

آفتاب من ! با تو هستم ای...

ذره ذره ام ، آشنای تو

رفته ام به اوج ، از حضیض ها

تا نهاده ام سر به پای تو

تو مقدسی ، از تو کی کنم ،

شکوه با کسی جز خدای تو ؟

خواهی ام بخوان ، خواهی ام بران !

راضی ام همه ، با رضای تو

فدیه ی تو را ، تن نیاورم

جان فدای تو ، جان فدای تو


"حسین منزوی"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد