دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

نگفتمت مرو آن‌جا؟ ــ که آشنات من‌ام

به عاقبت به من آیی که منتهات منم | Persian calligraphy art, Easy doodles  drawings, Text on photo

 نگفتمت مرو آن‌جا؟ ــ که آشنات من‌امدر این سرابِ فنا، چشمه‌ی حیات من‌ام 
 وگر به‌خشم رَوی صدهزارسال ز منبه‌عاقبت به‌من آیی که منتهات من‌ام 
 نگفتمت که به‌نقشِ جهان مشو راضی؟!که نقش‌بندِ سراپرده‌ی رضات من‌ام 
 نگفتمت که من‌ام بحر و تو یکی ماهی؟!مرو به خشک؛ که دریای باصَفات من‌ام 
 نگفتمت که چو مرغان به‌سوی دام مرو؟!بیا که قُوَّتِ پرواز و پَرُّ و پات من‌ام 
 نگفتمت که تو را ره زنند و سرد کنند؟!که آتش و تپش و گرمیِ هوات من‌ام 
 نگفتمت که صفت‌های زشت بر تو نهند؟!که گم کنی که سرِ چشمه‌ی صِفات من‌ام 
 نگفتمت که مگو کارِ بنده از چه جهتنظام گیرد؟! ــ خلّاقِ بی‌جهات من‌ام! 
 اگر چراغ‌دلی، دان که راهِ خانه کجاستوگر خداصفتی، دان که کدخدات من‌ام 
نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس بیکل دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:07 ب.ظ https://travisbickle1.blogsky.com

احسنت استاد

سپاس دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد