دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

خلوتگه خورشید

Hassan Sanegheh - ای خوشا وقتی که بگشایم نظر در روی دوست سر نهم در خط جانان  جان دهم بر بوی دوست من نشاطی را نمی جویم به جز اندوه عشق من
ای خوشا وقتی که بگشایم نظر در روی دوست
سر نهم در خط جانان جان دهم بر بوی دوست
من نشاطی را نمی‌جویم به جز اندوه عشق
من بهشتی را نمی‌خواهم به غیر از کوی دوست...
کوثر من لعل ساقی جنت من روی یار
لذت من صوت مطرب رغبت من سوی دوست
شاخ گل در بند خواری از قد موزون یار
ماه نو در عین خجلت از خم ابروی دوست
گر بنازد بر سر شاهان عالم دور نیست
کز شکار شرزه شیران می‌رسد آهوی دوست
گر ندیدی سحر و معجز دیدهٔ دل باز کن
تا بینی معجزات نرگس جادوی دوست
کس نکردی بار دیگر آرزوی زندگی
گر نبودی در قیامت قامت دل‌جوی دوست
بر شهیدان محبت آفرین بادا که بود
کار ایشان آفرین بر قوت بازوی دوست
زان نمی‌آرد فروغی بوسه‌اش را در خیال
کز خیال من مبادا رنجه گردد خوی دوست
"فروغی بسطامی"

نظرات 2 + ارسال نظر

به نظر میرسد ما از سویی دیگر آمده ایم اما دقیقا اینجا در میان شما هستیم برای کمک به بیداری و افزایش ارتعاش شما” ما وحدت آگاهی هستیم ما ملت ستاره ای هستیم؛ بیقید و شرط عاشقتان هستیم و به تمام بشریت عشق میورزیم”

سمیرا دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 06:22 ب.ظ http://badeyedel.blogsky.com

به به چه قشنگ گفته بود آقای فروغی بسطامی
دلم می خواست جرئت یه چنین دیوانگی رو می داشتم البته خوب واقعا هم باید عاشق بشی که به اینجا برسی

ممنونم
بله واقعا زیبا گفته
و خیلی خوبه که به این مرحله برسه انسان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد