دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

به تو که میرسم...

متن به تو که میرسم مکث میکنم ان... | زیبا متن

به تو که میرسم؛

مکث میکنم.
انگار در زیبایی ات
چیزی جا گذاشته ام
مثلا در صدایت... آرامش،
یا در چشم هایت... زندگی...

"نیما یوشیج"

نظرات 3 + ارسال نظر
قندک میرزا دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 06:34 ق.ظ

بابا امیر جان ؟ شاعر زبردستی هستی خبر نداشتم؟ دم شما گرم.عالی بود

سلام
وقت بخیر
نه دوست عزیزم من فقط شعر دوست دارم
این دو بیت از مرحوم ایرج میرزاست که برای عارف قزوینی نوشته و من نام شما را با عارف عوض کردم
همیشه شاد باشید

قندک میرزا پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 10:21 ق.ظ http://ghandskmirza.blogfa.com

منظورم شعری بود که برای قندک سروده بودی.سپاس

بله متوجه شدم.سپاس

قندک میرزا پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 10:22 ق.ظ http://ghandskmirza.blogfa.com

رمز گلایدر2020

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد