دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

با من خیال کن که نشستی کنار من

Stream با من خیال کن - پالت by Javad Shakoori | Listen online for free on  SoundCloud
با من خیال کن که نشستی کنار من
تو قصه گفته ای من قصه خوانده ام

با من خیال کن شب از سحر گذشت و رفت
بیدار مانده ای بیدار مانده ام

در انزوای کوچه یکی ساز می زند
با من خیال کن که به آواز رفته ای

با من خیال کن که به پل های اصفهان
با من خیال کن که به شیراز رفته ای

با من خیال کن که گیلان خانه ات
سبز و کبود و سرخ جنگل دمیده است

در کوچه های سرد و پریشان این دیار
دستی به دست یار امشب رسیده است

با من خیال کن که همه عاشقان شهر
دستی به جان باده و دستی به زلف یار

تا صبح سرخوش از آواز کولیان
با من خیال کن که با کم است این دیار

با من خیال کن که به اعجاز شاعران
شب ها به سر رسید طوفان نشست و رفت

در کوچه های شهر صدای نازلی ست در بهار
با من خیال کن زمستان شکست و رفت
شاعر:؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
سید محسن جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 11:26 ب.ظ

*ترازو و متر و هر چه سنجشگر، دارید. زمین بگذارید. تا دیگران از شماآسوده شوند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد