دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

یک جهان بر هم زدم،کز جمله بگزیدم تورا


Image result for یک جهان برهم زدم وز جمله بگزیدم تو را


یک جهان بر هم زدم،کز جمله بگزیدم تورا

من چه میکردم به عالم،گر نمیدیدم تورا


صبح نیلوفر که یک رویا مرا بیدار کرد

ناگهان حس کردم ای خورشید،بوییدم تورا !


شورشی در نام ها افتاده بود از یاد تو

لحظه ای نیلوفری در یاد،نامیدم تورا


عشق می بارید و می بارید و می بارید عشق

آسمانم غرق شد در عشق،تابیدم تورا


چشم ها وامانده اند،از حیرت نزدیک و دور

وایِ من!پنداشتم یک لحظه بوییدم تورا


بس که سرشاری،تمامت را به من بخشیده ای

من تهی دستم،تمام خویش بخشیدم تو را


ناتمامِ ناتمامم،ای تمامِ ناتمام

تو پسندیدی مرا،یا من پسندیدم تورا؟..


"فیاض لاهیجی"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد