دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

صیاد را نگر که چه بیداد می‌کند

Image result for صیاد را نگر که چه بیداد می‌کند

صیاد را نگر که چه بیداد می‌کند
نه می‌کشد مرا و نه آزاد می‌کند
بالله که تنگ دل شدم از تنگی قفس
بیداد تا کی این همه صیّاد می‌کند
مرغی که باد آیدش از آشیان خویش
حق دارد ار که ناله و فریاد می‌کند
گیرم که جانگداز بود ناله‌های من
کی ناله رخنه در دل پولاد می‌کند
دارم یقین که یار من افسوس می‌خورد
زین پس که نامرادی من یاد می‌کند
شیرین هنوز لرزه بر اعضایش اوفتد
زین ناله‌های تلخ که فرهاد می‌کند
امروز بلبل از ستم گل کند فغان
فردا گل از جفای خزان داد می‌کند
واحسرتا که روح مرا خاطرات عشق
گاهی غمین نموده و گه شاد می‌کند


دکتر احمد ناظرزاده کرمانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد