دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

می روم و نمی رود از سر من هوای تو . . .


Image result for ‫میروم و نمیرود از سر من هوای تو‬‎

می روم و نمی رود از سر من هوای تو . . .

داده فلک سزای من تا چه بود سزای تو . . .

می روم و نمی رود نام تو از زبان من
ده که نمی پرسی از کسی نام من و نشان من

دیگر به لب نیارم حدیث آشنایی
شکسته در گلویم نوای بی نوایی

فتاده هستی من به کام نامرادی
ز چهره ام تو گویی پریده رنگ شادی

می روم و نمی رود از سر من . . .
کنون که می فریبد مرا سراب هستی


دوَم عنان دل را دهم به حمد عشق و مستی
این که شد از عشق و وفا زیر و زبر هستی من


راز دل زار مرا، کرده عیان مستی من
می روم و نمی رود از سر من هوای تو . . .

"رهی معیری "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد