دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

من تلخم و خراب... چه داری برای من؟


Image result for ‫من تلخم و خراب چه داری برای من‬‎

من تلخم و خراب... چه داری برای من؟

ساقی، به جز شراب چه داری برای من؟
کافی ست وعده های دروغین عشق، آه!
سیرابم از سراب، چه داری برای من؟

یا رب به غیر رنج چه دیدم ز روزگار؟!
جز وعده ی عذاب چه داری برای من؟

باید شبیه مردم هم عصر خود شوم
صورتگرا! نقاب چه داری برای من؟

روزی اگر بپرسمت این بود رسم عشق؟
ای بی وفا، جواب چه داری برای من؟

"حسین زحمتکش"

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.daarkoub.blogsky.com

به غایت زیبا

سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد