دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

در من دنیایی است وارونه

Image result for ‫در من دنیایی است وارونه‬‎
در من دریایی است
گذرگاه ِ آهوان ِ رمنده
با پرندگانی که شنا می کنند
و پروانه ها، مانند عروسهای دریایی
در قعر آن می رقصند

در من آسمانی است 
پُر از خرگوشهای پرنده
پُر از اسبهای بالدار 
و ماهیانی که پرواز می کنند!

در من دنیایی است وارونه
که قانونهای جهان را
به بازی گرفته است

"یدالله گودرزی"

نظرات 1 + ارسال نظر
یه بنده خدا سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 06:20 ب.ظ

اشعار بسیار ی زیبایی رو انتخاب می فرمایید
سال خوبی داشته باشید .و روزگارتان خوش

سپاسگزارم از نظر لطف شما
پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد