دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

گاہ گاهی با خودم نامهربانی می کنم

Image result for ‫با غم تبانی میکنم‬‎
گاہ گاهی با خودم نامهربانی می کنم
با خودم لج میکنم با غم تبانی میکنم

می نشینم چای می نوشم کنار پنجرہ
بی کسی های خودم را دیدبانی میکنم

آب میریزم به روی خاک گلدانهای خشڪ
آب پاش خانه را دارم روانی می کنم

چشم میدوزم به دستانی کہ در دست تو بود
خاطرات رفته ام را بازخوانی می کنم

بی نشانی رفتی و دلتنگ ماندم چارہ چیست
نامه ها را می نویسم بایگانی می کنم

آہ حالا که خودت اینجا کنارم نیستی
در کنار عکس تو شیرین زبانی میکنم

شاعر:؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مطهره شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 03:11 ب.ظ

فاضل نظری

خیلی ممنونم

نورا جمعه 12 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 09:11 ب.ظ

سید تقی سیدی

سلام
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد