دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

من از کلاف سر خود خیال میبافم

Image result for ‫خیال می بافم‬‎
من از کلاف سر خود خیال میبافم
برای اسب سفید تو یال میبافم

تمام حال و هوای مرا کسی برده
و مدتیست که در سینه حال میبافم

فریب داده مرا آدمی که حوا بود
برای باغ دلم سیب کال میبافم

و مرغ عشق من امروز در قفس جان داد
برای آن قفس کهنه بال میبافم

وبال گردن من بود عشق و رسوایی
و بعد رفتن او هم وبال میبافم

کنار خنده ماه و کرشمه ی مهتاب
برای صورت خورشید...خال میبافم

اگر رسید زمستان و او به من نرسید
به جای او...خودم امسال شال میبافم

تمام فرصت دل را شبی بهم زد و رفت
برای عشق دوباره مجال میبافم

و زیر نم نم باران کسی مرا بوسید
ببخش حضرت باران! خیال میبافم!

شاعر:؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد