دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

ای دو سه تا بوسه ز من دور تر

Image result for ‫ای دو سه تا بوسه زمن دورتر‬‎
ای دو سه تا بوسه ز من دور تر
خط لبت با لب من جور تر.

ماه رخت جلوه اهل بهشت
صورت تو از همه پر نور تر.

چشم خمار همه را... بی خیال
قهوه چشمان تو مخمور تر.

باد پریشان سر زلف تو
زلف کمندت ز همه بور تر....

"کاش که همسایه ی ما می شدی"
تاشوم از ذوق تو مسرورتر...

چهره نمک ؛ خنده نمک در نمک
طعم لبت هم ز نمک شور تر...

قلب من و سرزنش دوستان.
عشق تو از عقل همه زورتر...

از دل من رفته ز کف اختیار
وصل به آغوش تو مجبور تر...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد