دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

دلم هوای تو دارد

Image result for ‫دلم هوای تو دارد بهانه می گیرد‬‎

دلم هوای تو دارد، 

بهانه می گیرد

 غم تمام جهان را به شانه می گیرد 

نشسته ام که دو فنجان بنوشمت... 

اما تو نیستی و دل قهوه خانه می گیرد

 بگو! کجای جهان بدون من ماندی؟ 

که غم مدام دلم را نشانه می گیرد 

از التهاب غمت گر گرفته می سوزم چه آتشی؟!...

 که دلم هی زبانه می گیرد! 

چقدر آه کشیدم تو را... هزاران بار! 

هزار شکر که آهم تو را نمی گیرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد