دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

وقتی که باران و غمت هماهنگ می شود

Image result for ‫وقتی که باران و غمت هماهنگ می شود‬‎
وقتی که باران و غمت هماهنگ می شود

قلبم شبیه شیشه و غمت سنگ می شود

زل می زنی به من از پشت قاب عکس

دلم برای دوباره دیدنت تنگ می شود

از خاطرات تلخ قدیم و خزان و اشک

دوباره بر سر تو در دلم جنگ می شود

بعد از تو دگر سیاه شد تصویر زندگی

دنیای من از نبود تو  بی رنگ می شود

از بس که به دلم می زند خاطرات تو

این دل که سهل است گلو تنگ می شود

"محمدصادق رزمی"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد