دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

دیر آمدی به دیدنم اما خوش آمدی!

Image result for ‫دیر آمدی به دیدنم اما خوش آمدی‬‎

غم‌خوار من به خانه‌ی غم‌ها خوش آمدی

با من به جمع مردم تنها خوش آمدی 

بین جماعتی که مرا سنگ می‌زنند

می‌بینمت برای تماشا خوش آمدی 

راه نجات از شب گیسوی دوست نیست

ای من، به آخرین شب دنیا خوش آمدی 

پایان ماجرای من و عشق روشن است

ای قایق شکسته به دریا خوش آمدی 

با برف پیری‌ام سخنی بیش از این نبود

منت گذاشتی به سر ما خوش آمدی 

ای عشق ای عزیزترین میهمان عمر

دیر آمدی به دیدنم اما خوش آمدی!


"فاضل نظری"

نظرات 1 + ارسال نظر
محبوبه مهاجر شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:51 ب.ظ

"طواف "

هرجای جهان ، این قبله نما را می گذارم
باز حجرالاسود چشمانت را نشان می دهد
تو کعبه ی سیال منی !
که مثل نسیم
مدینه به مدینه می گذری
و همه جا را متبرک می کنی
بگذار با خلعت ِ عشق تو
اِحرام ببندم
بگذار در آستانه ی آن چشمها
اعتراف کنم
بگذار گردِ دستهای تو
طواف کنم !

#شهاب گودرزی/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد