دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

سکوت

Image result for ‫سکوت‬‎
آیا عاشقانه هایم را
هنگامی که سکوت کرده ام
می شنوی ؟
سکوت ، بانوی من
بهترین سلاح من است
هنگامی که نزد منی بهتر است سکوت کنی
سکوت رساتر از هرصدایی است
و بهتر از هر زمزمه ای

نزار قبانی

دنیای تو همین جاست

Image result for ‫خواستن تو‬‎
دنیای تو همین جاست 
کنار کسی که
قسم می خورد به حرمت دستهای تو
کنار کسی که
با خدای خود قهر می کند
با موهای تو آشتی
کنار کسی که
حرام می کند خواب خودش را بی رویای تو
کنار کسی که
با غم چشمهای تو غروب می کند
غروب محبوب من 
غروب 
همان جایی که
اگر تو را از من بگیرند 
سرم را می گذارم تا بمیرم 

نیکی فیروزکوهی

تو زنبیل بودی دلم سیب سرخ

Image result for ‫تو زنبیل بودی   دلم سیب سرخ‬‎
تو زنبیل بودی 
دلم سیب سرخ 
ولی سیب سرخم پلاسید زود 
تو یک کاسه ی اصل چینی 
دلم آش داغ 
دلم توی ظرف تو ماسید زود 
تو یک پنجره رو به باران 
دلم آفتاب 
ولی پنجره بی هوا بسته شد 
تو خاک و تو ریشه 
دلم مثل آب 
ولی ریشه از آب هم خسته شد 
تو یک کاغذ تانخورده 
سفید ِ سفید 
دلم خودنویس 
نوشتم خودم را برایت ، ولی 
ببین کاغذ تو به آخر رسید! 

"عرفان نظرآهاری"