دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

گر تو گرفتارم کنی من با گرفتاری خوشم

Image result for ‫گر تو گرفتارم کنی من با گرفتاری خوشم‬‎

گر تو گرفتارم کنی من با گرفتاری خوشم

گر خوار چون خارم کنی، ای گل بدان خواری خوشم
زان لب اگر کامم دهی، یا آنکه دشنامم دهی
با این خوشم با آن خوشم ،با هر چه خوش داری خوشم
خواهی مرا گر بینوا ،درد دلم را بی دوا
ور صد ستم داری روا ، با آن ستمکاری خوشم
والاترین گوهر تویـی ،داروی جـان پرور تویی
درمان دردم گر تویی ،در کنج بیماری خوشم
آرد گرم غم جان به لب ،کی آیـدم افغان به لب؟
با هر چه خواهد یار من در عالم یـاری خوشم
ای بهتـرین غمخوار دل ،وی محرم اسـرار دل
خواهی اگر آزار دل ،بـا آن دل آزاری خــوشم
تا گشته ام یار تو من، از جان برم بار تو من
عشق است اگر بار گَران، با این گَرانباری خوشم
گر وصل و گر هجران بود ،گر درد و گر درمان بود
(حالت) خوشم با این و آن، آری خوشم، آری خوشـم

"دکتر ابوالقاسم حالت"

نظرات 3 + ارسال نظر
خاتون شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:25 ب.ظ http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

سلام آقای وزیری
به به چه شعر زیبایی گذاشتین.
ایشالا که روزای خوبی براتون تو راه باشه.بختتونم هیچوقت خوابیده نباشه

علی شیرازی سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 03:04 ب.ظ

کشوری با این همه غنای فرهنگی و علمی واین همه استعداد واین همه عشق و محبت و انسانیت ،به کجا رسیدیم ، خدا ایران عزیز از شرر دروغ گویان و مافیان نجات دهد به عظمت اقا امام زمان ع

ممم جمعه 21 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 08:23 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد