دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

از وقتی که عاشق شدم

از وقتی که عاشق شدم


فرصت بیشتری پیدا کردم برای این که پرواز کنم


فرصت بیشتری برای این که پرواز کنم و بعد زمین بخورم


و این عالی است


هر کسی شانس پرواز کردن و به زمین خوردن را ندارد


تو این شانس را به من بخشیدی


متشکرم

"شل سیلور استاین"

نظرات 2 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:22 ب.ظ

سلام
مرسی از کامنت شما
و ابراز لطفی که شایسته آن نیستم

رویا سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ب.ظ http://crazyeyes.blogsky.com

عشق بهانه ای بود برای سقوط
و این سقوط زیباترین تفسیر وجود هستی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد