دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

یارم به یک لا پیرهن خوابیده زیر نسترن...


یارم به یک لا پیرهن خوابیده زیر نسترن...

ترسم که بوی نسترن مست است و هوشیارش کند ...

پیراهنی از برگ گل از بهر یارم دوختم...

از بس لطیف است آن بدن... ترسم که آزارش کند...

ای آفتاب آهسته نه... پا در حریم یار من ...

ترسم صدای پای تو ...خواب است و بیدارش کند...

پروانه امشب پر نزن... اندر حریم یار من...

ترسم صدای شه پرت قدری دل آزارش کند...

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:51 ب.ظ

علی دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:47 ق.ظ

یارم به یک لا پیرهن خوابیده زیر نسترن...
ترسم که بوی نسترن مست است و هوشیارش کند ...
پیراهنی از برگ گل از بهر یارم دوختم...
از بس لطیف است آن بدن... ترسم که آزارش کند...
ای آفتاب آهسته نه... پا در حریم یار من ...
ترسم صدای پای تو ...خواب است و بیدارش کند...
پروانه امشب پر نزن... اندر حریم یار من...
ترسم صدای شه پرت قدری دل آزارش کند...
(58 لایک)

اردوان گواه جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:15 ب.ظ

باعرض ادب واحترام اگه امکان داره کدآهنگ پیشواز همراه اول وایرانسا یارم به یک لا پیرهن را برام ارسال کنید

سما یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام.... کسی کد آهنگ پیشواز یارم به یک لا پیرهن برای همراه اول رو داره؟

سلام.والله من ندارم

کیمیا شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام ممنون‌ میشم اگه کسی معنی این شعرو بلد به من بگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد