دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

گله ای نیست


 گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست

 بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست


گفتم که کمی صبر کن وگوش به من کن

گفتی که نه باید بروم حوصله ای نیست

پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف

تورفته ای ودیگر اثر از چلچله ای نیست

 گفتی که کمی فکرخودم باشم وآن وقت

 جز عشق تو درخاطر من مشغله ای نیست

رفتی توخداپشت وپناهت به سلامت

بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست

نظرات 1 + ارسال نظر
سین سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ http://s-sin.blogsky.com

درود

سروده ی زیباییست !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد