دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

همدلی از همزبونی بهتره....................................

مثل یک رنگین کمون هفت رنگ...............

سرگذشت زندگیمون رنگ رنگ................

ای صمیمی ای قدیمی هم قطار................

در دل شب شبنم عشقی بکار................

شهر شب با مردم چشمک زنش....................

غصه هامو ریخته توی دامنش......................

ازدحام کوچه های بی کسی..................

پر شده از یک بغل دلواپسی..............

این منم دلواپس بودونبود....................

از غم ای کاش ها چشمم کبود.................

تا به کی از آرزوهامون جدا................

با تو هستم با تو مستم ای خدا.................

بقچه ی عشقم همیشه باز باز......................

جانمازم تشنه ی راز و نیاز.......................

همزبونی ها اگه شیرین تره.........................

همدلی از همزبونی بهتره.................................. 

 

دکتر افشین یداللهی

نظرات 4 + ارسال نظر
سین چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ

saya یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:56 ق.ظ

جالب بود
با آهنگ زمینه وبلاگ دکلمه خوندمش
بقیه هم لذت بردن
سر صبحی خیلی دلم گرفته بود متشکر

خواهش می کنم.خوشحال شدم که باعث خوشحالی یه نفر شدم.
شاد باش و دیر زی

علی پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:08 ب.ظ

عالی

Tara جمعه 12 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 08:24 ب.ظ

خیلی زیبا یه جورایی حال و روز منه ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد