دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

دلتنگی هایم را دوست دارم

دلتنگی هایم را دوست دارم


آن لحظه که به یاد تو هستم


و از دوریت دلتنگ میشوم


آن لحظه که از نبودن تو در کنارم


به آسمان و آسمانیان شکایت میکنم


و آن زمان که گریه های شبانه ام


مرحمی بر دل زخمی ام نمیگذارند


و


دوری این همه راه


و غیبت چشمهایت حس دیدن را 


از چشمهای من میگیرند


تمام این لحظات و دقایق را


دوست دارم


چون میدانم که تمام من


به یاد توست و از دوری تو گریان است


و باز میدانم در این دقایق


چقدر دوستت دارم

کاش عمق کلامم را درک کنی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد