دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

ای تنها نیاز من

ای تنها نیاز من ، باور کن مرا

باور کن تمام شعرهای مرا

که از گنجینه طلایی قلبم سرچشمه گرفته است

همه از برای تو و قلب توست

باور کن اگر دارم هنوز می نویسم

برای قلب مهربان تو می نویسم

و این قلم نیست که می نویسد

بلکه قلب عاشق من است که می نویسد

هنوز تو را در ذهن و قلبم باور دارم

و بدان که در خلوت خویش تنها تو را می جویم

باور کن مرا ، ای تمام باور قلب من

زیرا که من تنها به باور تو نیازمندم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد