دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

دوست دارم آیینه ای باشم

دوست دارم آیینه ای باشم  

 

تا تو لبخندت را در من بریزی...

و اشکت را

و عشقت را

و اندوهی

که گاه شیرین است

و گاه تلخ

___ولی دلپذیر.___


دوست دارم آیینه ای باشم تا آنجا که

از تو

❤و برای تو بشکنم❤

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیس یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 06:58 ق.ظ http://Gravatar.com

اسم کتاب چیه؟

سلام
ضمن تشکر
کدام کتاب؟من شاعر این شعر را پیدا نکردم ولی اگر شما میدانید یا خودتان هستید بفررمایید لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد