دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

ستاره من..

ای بهترین مرا در اغوش خود نگه دار....

به نام تک ستاره سرزمین عشق

تقدیم به تو که بدون وجودت هیچم، مهتاب تنهای دشتم

ای زیباترین موجود مرا در آغوش گرم خود نگه دار که امن ترین جای دنیاست

ای کاش قطره اشکی بودم و بر روی مژگانت متولد میشدم و روی گونه هایت می چکیدم

وکنار قلبت می مردم...

گرچه از من دوری ولی تا سر حد پرستش دوستت دارم و همه اینها را می نویسم

و تقدیم می کنم به تنها بهانه ی زندگیم که روزی ، ساعتی خواستم بگویم دوستت دارم و عاشقت هستم.

در آن لحظه که ذهن من از فواره ها بالاتر و از زندگی پر بارتر و از امید سرشار تر بود حس کردم تو رازم را از نگاهم خوانده ای

با این حال امروز قطره قطره عشقم را باتمام وجودم در یک کلمه می گنجانم و می گویم:

به اندازه اسمان دوستت دارم بمان که بهار با تو زیباست....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد