دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

در جستجوی نام تو

آفت زده باغ دلم در جستجوی نام تو

تو هستی وتو نیستی، منم پی سلام تو

نه آسمانی هستی و نه در زمین میبینمت

در نا خدای من طنین ،دارد فقط کلام تو

ای کهکشان آرزو شاید ستاره بگذرد

از تیره گیهای دلم، در آسمان شام تو

مرا به بند می کشی در کوچه های انزوا

من وحشیانه می شوم ،بی تازیانه رام تو

این خواهش صبور من با هرچه هست و نیستم

باشد کبوتری شود ،از من به روی بام تو

مرا نوید می دهند این لاله های سر به مهر

که عشق زنده می شود با گوشه ی پیام تو

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ب.ظ http://hereyes.blogsky.com/

سلام وبلاگ زیبایی داری
این شعره خیلی به دلم نشست مخصوصا اینجاش:
در نا خدای من طنین ،دارد فقط کلام تو...
خوشحال میشم بهم سر بزنی و در یک موردی کمکمک کنی ! البته مشکل رو نوشتم ولی فکرم کار نمیکنه دیگه

مهسا پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ http://fekreajib.blogsky.com

عالی بود همین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد