دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

برای وقتی که از من دوری...

دوباره دلم هوای او را کرد

دوباره تنم به یاد او لرزید  

همه خواهش و نیاز شبم او بود

دوباره "عشق" میان فاصله ها پوسید...

دوباره ماه آسمان من گم شد

تمام وجود من از بودنش خوش بود

مگر چه اشتباهی از دلم سر زد؟

یه یاد داغی عشقم "اشک می ریزم"

هنوز شب به یاد تو می خوابم

همه صبح ها به یاد تو می خیزم!

گناه تو نیست "رگ های احساسم"

فقط هوای تو را خوب می بلعند

گناه تو نیست "چشم های دلم"

میان واژه ها پی تو می گردند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد