دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

ساز ناکوک دلم باز تمنای تو کرد

Image result for ‫ساز ناکوک دلم باز تمنای تو کرد‬‎
ساز ناکوک دلم باز تمنای تو کرد
جلوه نور رخت محو تماشای تو کرد
کودک قلب مرا باز به بازی بگرفت
این دل غمزده ام باز تمنای تو کرد
سالها در طلب روی تو گشتم به جهان
عاقبت خانه. نشین دل و ماوای تو کرد
سوختم از غم عشق تو هزاران در دل
عاقبت مرغ دلم پر زد و پیدای تو کرد
گفتم این بار به سر منزل تو ننشینم
دل من باز گرفتار غزلهای تو کرد
سوختن نیست مرا چاره خون جگرم
این حدیثم به نظر اشک به شهلای تو کرد
شادمان باش که از درد و غمت میسوزم
شوق دیدار تو می باز گوارای تو کرد

"میثم قاسمی"

نظرات 1 + ارسال نظر
پاییز دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام
اتفاقی دیدمتون توی به روز شده های بلاگ اسکای.
امیدوارم حالتون خوب باشه.من مدتیه اینستا ندارم و مدتی هم ندیدمتون تو اینستا..
براتون آرزوی سلامتی دارم.خوب و خوش باشید.

سلام.ممنونم.من همیشه به روز هستم تقریبا توی بلاگ اسکای و مطلب میذارم.
امیدوارم همیشه خوشحال باشید و ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد