دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

شبِ من شب تر از شبهای تار است

Image result for ‫شبِ من شب تر از شبهای تار است‬‎
شبِ من شب تر از شبهای تار است

که غمهای دلِ من بی شمار است


به دستت می دهد یک جعبه یاقوت

دل عاشق همیشه چون انار است!


شکارم کردی امّا نامسلمان!

دلم از دست رفتارت شکار است!


رفیقان، حرفشان و قولشان است

چرا پس قول تو بی اعتبار است؟!


قرارِ تازه ای می خواهد و بس

دلی که در هوایت بی قرار است


گواهی می دهد گرچه دل من

تمام حرفهای تو شعار است!


چه با سرعت به پاییزم رساندی

اگر چه اوّل فصل بهار است


به تنهایی خودم را می سپارم

که تنهایی همیشه ماندگار است...!

"یدالله گودرزی"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد