دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

دوستت دارم برای خودت

Image result for ‫دوستت دارم برای خودت‬‎
دوستت دارم برای خودت
برای چشم هایت
برای دستهایی که نامهربانی را بلد نیست
برای باور یک احساس
برای خالی نماندن یک عشق
برای جای جای پای تو بروی برف ها 
که زمستانم را بهاری میکند
برای امیدی که با تو همیشه پابرجاست 
برای تمام فرداهایی که بی تو سپری نمیشود 
دوستت دارم برای خودم
برای درکنار تو نشستن 
و با تو به آرامش رسیدن
برای اعتمادی که هرلحظه هربار 
زندگی می بخشد دوباره
برای قاب عکس روی دیوار 
که بی بوسه نمی ماند
برای حضورت که شبهای تار را مهتابی میکند       
برای خودم ، برای خودت 
برای یک عمر باتو بودن
دوستت دارم

"حاتمه ابراهیم زاده"