دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

زین پیشتر دل تو اینچنین نبود

Image result for ‫زین پیشتر دل تو این چنین نبود‬‎
زین پیشتر دل تو اینچنین نبود
بر دستهای نوازش ظنین نبود

در چارچوب نگاه دلم بجز
تصویر خوب تو ای نازنین نبود

می گفتی از همه تنهاترین منم
درد بزرگ تو آیا همین نبود؟ 

من با تو، با تو فقط همنشین شدم
با تو که هیچکسی همنشین نبود

من مثل هیزم خشکی شدم ولی
آن عشق کوچک تو آتشین نبود

تاتار بودی و تا اوج تاختی
قلب من امّا دیوارِ چین نبود..!

وا می گذاری ام ای بی وفا ولی
شرط رفاقت ماهردو این نبود… 

"یدالله گودرزی"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد