دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

رهگذر قشنگ من

Image result for ‫رهگذر‬‎

رهگذر 

به من بگو 

برای دیدنت کجا بایستم ؟ 

تو از کدام کوچه ، خیابان ؟

کدام شهر می گذری ؟ 

از تو کجا گریزم ؟ 

گریز پای بی قرار 

کی می آیی ؟ 

چی تنت می کنی ؟ 

به دست های منتظرم چی بگویم ؟ 

با دل دیوانه ام چه کنم ؟ 

عاشقانه هایم را کجا بنویسم که بخوانی ؟ 

چشم هات را چی بخوانم که ندانی ؟ 

برای سیر کردن نگاه 

عمر نوح از کی طلب کنم ؟ 

رهگذر قشنگ من 

دست هات را کی بگیرم ؟ 

برای خنده هات کی بمیرم ؟ 


"عباس معروفی"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد