دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

نگاهت را به من بسپار

Image result for ‫دستهایت را به من بسپار‬‎

نگاهت را به من بسپار…


و دستهایت را به دستانم…


دلت را به دلم بند بزن و با من عازم این راه بی تاب شو…


بیا با من…


به جایی دور…


به دشت سادگی هایم…


به رویاهای شیرینم…


بیا با من …


به این بزم شبانگاهی…


غمت را پشت در بگذار…


بیا و خنده را با خود…


به مهمانی ببر امشب…


بیا با من…


خیالت را به من بسپار…


بیا با آب رودخانه…


نگاهت را بشور…


آرام و آهسته…


بیا و با صدای من…


دلت را غسل شادی ده…


بیا اینجا…


بیا با من…


به این بزم شبانگاهی…


نگاهت را…


دلت را…


دستهایت را…


به من بسپار…