دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

با من، ما می شوی؟

Related image

شبیهِ ساحل،

آغوش باز کن،

تا خیالِ دریا بودن کنم!

خدایم باش تا با شعر عبادت ‌شوی!

مجنون بخوان مرا تا قاب بگیرم صدایت را‌!

حالا دیگر از سینه ی دیوار هم

نجوایِ دوستت دارم ‌می آید!

بیشتر دیوانگی کنم...

با من، ما می شوی؟

 

"حامد نیازی"

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد بهشتی سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 11:23 ق.ظ

امروز به عشق رخ تو پا شده ام من !
در آینه ی چشم ودلت جا شده ام من

ازدنده ی چپ آمدی ای یار، از اینرو
چپ دست ترین شاعر دنیا شده ام من!

#دکتر شهاب_گودرزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد