دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

ای هوای تو پُر از گرمیِ شهریورِ من !

Image result for ‫ای هوای تو پُر از گرمیِ شهریورِ من‬‎

ای هوای تو پُر از گرمیِ شهریورِ من !


شانه ی برفیِ تو داغتر از آذرِ من



تا به خلوتگه خورشیدیِ تو سربکشد


پیچکِ پای تو شد ساقه ی نیلوفرِ من



دم به دم شعله دمیدی تو و روشن کردی


آتشی را که نفس می کشد از بستر من



سایه ی دست تو در بارشِ تنهایی ها 


مثل یک تکـّه ی ابراست به روی سر من



مهر و آبان و دی و بهمن و اسفند تویی


همه ی سال شدی فصلِ بهارآورِ من



قصدِ میلادِ من اندیشه ی دیدارِ تو بود


روزِ دیدارِ تو شد اوّلِ شهریورِ من !


"یدالله گودرزی"

نظرات 1 + ارسال نظر
شادی احمدی پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 07:38 ب.ظ

روزای شهریور خوبن

بله امیدوارم که خوب باشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد