دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

جای من خالی است

Image result for ‫جای من خالی است ‬‎
جای من خالی است 

جای من در عشق 

جای من در لحظه های بی دریغ اولین دیدار 

جای من در شوق تابستانی آن چشم 

جای من در طعم لبخندی که از دریا سخن می گفت 

جای من در گرمی دستی که با خورشید نسبت داشت 

جای من خالی است 

من کجا گم کرده ام آهنگ باران را!؟ 

من کجا از مهربانی چشم پوشیدم!؟...

"محمدرضا عبدالملکیان"

نظرات 1 + ارسال نظر
نغمه رحیمی چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 04:55 ب.ظ

ای هوای تو پُر از گرمیِ شهریورِ من !

شانه ی برفیِ تو داغتر از آذرِ من



تا به خلوتگه خورشیدیِ تو سربکشد

پیچکِ پای تو شد ساقه ی نیلوفرِ من



دم به دم شعله دمیدی تو و روشن کردی

آتشی را که نفس می کشد از بستر من



سایه ی دست تو در بارشِ تنهایی ها

مثل یک تکـّه ی ابراست به روی سر من



مهر و آبان و دی و بهمن و اسفند تویی

همه ی سال شدی فصلِ بهارآورِ من



قصدِ میلادِ من اندیشه ی دیدارِ تو بود

روزِ دیدارِ تو شد اوّلِ شهریورِ من !



یدالله گودرزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد