دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

چقدر دوست دارم دوست داشتنت را

Image result for ‫چقدر دوست دارم دوست داشتنت را‬‎
چقدر دوست دارم دوست داشتنت را....

دوست داشتن تویی که ممنوع ترینی برای من...

چقدر دلم هوایت را دارد...

هوای تویی که حق نفس کشیدن در هوایت را ندارم...

چقدر آرامش میدهی به من....

تویی که حق آرامش گرفتن از وجودت را ندارم...

چقدر زیبا نوازش میکنی روحم را...

تویی که حق نوازش روحت را ندارم...

چقدر خوب است بودنت...

تویی که حق با تو بودن را ندارم...

به یادت و برایت نوشتن زیباست...

بخوان و دم مزن...

دوستت دارم...

می دانم که میدانی..........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد