دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

باور نکن تنهاییت را

Image result for ‫باور نکن تنهاییت را‬‎

باور نکن تنهاییت را، من در تو پنهانم تو در من

از من به من نزدیکتر تو، از تو به تو نزدیکتر من


باور نکن تنهاییت را، تا یک دل و یک درد داریم

تا در عبور از کوچه عشق بر دوش هم سر میگذاریم


دل تاب تنهایی ندارد، باور نکن تنهاییت را

هر جای این دنیا که باشی، من با توام تنهای تنها


من با توام هرجا که هستی، حتی اگر با هم نباشیم

حتی اگر یک لحظه یک روز، با هم در این عالم نباشیم


این خانه را بگذار و بگذر، با من بیا تا کعبه دل

باور نکن تنهاییت را،  من با توام منزل به منزل

نظرات 1 + ارسال نظر
تبسم سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 03:34 ب.ظ http://tabasomshadi.blogsky.com

سلام
این شعر سروده شما است?
من زیاد سواد شعر و شاعری ندارم.
:)) راسی ممنون به وبلاگم سر زدین.
وبلاگ نوازی کردین.
راستی برام جالب بود عکس خودتان رو در وبلاگتان گذاشتین. :)
من که از عکس گذاشتن در وبلاگ واهمه دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد