دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

من تو را در ملا عام تمنا کردم

Image result for ‫من تو را در ملا عام تمنا کردم‬‎
عطر جان بخش تنت رایحه ی شب بوهاست
هر کجا پا بنهی شهر ختن آهوهاست
طعم آغوش تو شیرینی بی حد دارد
عسل کام من از ناخنک کندوهاست!
این چه حالی ست؟ چرا این همه مجنونم من؟
هان! که چشم تو خودش آلت این جادوهاست
آرزوی همه ی دخترکان شهری
آرزویی که ورای من و در آن سوهاست
هست شهزاده ی بر اسب سوار قصه
چشم او در پی من... نه! که پی مهروهاست
جای تو پیرهنم دست جناب باد است
او به جای تو نوازشگر این گیسوهاست
من تو را در ملا عام تمنا کردم
بی کسی عاقبت تلخ همه ترسوهاست

"آسیه کریم زاده"

نظرات 1 + ارسال نظر
ردپا پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 08:18 ب.ظ http://www.radepayeshaar.blogsky.com

سعادتی شد که دوباره تونستم به وب شما بیام چه شعر های زیبایی دارید موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد