دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

آرزو هایم

Image result for ‫آرزوهایم‬‎
برایت
عطر باغ وُ میوه های جنگلی را
عشق بازیِ آستانه ی در
شنبه های لبریز از عشق
یکشنبه های آفتابی
دوشنبه های خوش خُلق را
آرزو میکنم

برایت
یک فیلم با خاطرات مشترک
نوشیدن شراب با دوستانت
ویک نفر که تو را بسیار دوست دارد
آرزو میکنم

شنیدن واژه های مهربان
دیدن زندگیِ درحال عبور
رویت شبی با ماه کامل
مرور یک رابطه ی دوستانه ی عمیق
و ایمان به خدا را
برایت دوست دارم

خنده های بی حساب مانندکودکان
گوش سپردن به پرنده وقتی می خواند
ونشنیدن خداحافظی را
برایت دوست دارم

سرودهای عاشقانه
دوش گرفتن زیر آبشار
خواندن آوازهای نو
انتظاری عاشقانه در ایستگاه قطار
ویک مهمانی پر از صدای گیتار
برایت آرزو می کنم

یافتن خاطرات یک عشق قدیمی
داشتن شانه های صمیمی
کف زدن های شادمانه
بعدازظهرهای آرام
نواختن گیتار برای اوکه دوستش داری
شرابی سفید
ویک دنیاعشق از من
برایت آرزومی کنم

" کارلوس دروموند دآندراده"
منبع:http://negahi-yadi.blogsky.com/

من از هجومِ خیالِ تو باز بیدارم

Image result for ‫من از هجوم خیال تو باز بیدارم‬‎

اگر چه خواب، نیاید به چشمِ کم سویم 

ولی بخاطرِ تو، شب بخیر می گویم 

من از هجومِ خیالِ تو باز بیدارم
بخواب، راحت و خوش ای نگارِ مَه رویم

مهدی امیری

عشق یعنی که رفته باشد و...!

Image result for ‫فکر کن! پشت هم دعا بکنی‬‎

فکر کن! پشت هم دعا بکنی


تا سرت روی شانه اش باشد


می رود تا تمام خاطره ات


دو، سه خط ، عاشقانه اش باشد


فکر کن! آخرین نفسهایت


زیر باران شبی رقم بخورد


عشق یعنی که رفته باشد و بعد


حالت از زندگی به هم بخورد


فکر کن! در شلوغیِ تهران


عصر پاییز... در به در باشی


شهر را با خودت قدم بزنی


غرقِ رویای "یک نفر باشی"


"پویا جمشیدی"