دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

باورت بشود یا نه

Image result for ‫روزی می رسد که دلت  برای هیچ کس به اندازه من تنگ نخواهد شد‬‎
باورت بشود یا نه 

روزی می رسد که دلت


برای هیچ کس به اندازه من تنگ نخواهد شد


برای نگاه کردنم، خندیدنم 

و حتی اذیت کردنم! 

برای تمام لحظاتى که در کنارم داشتی 

روزی خواهد رسید


که در حسرت تکرار دوباره من خواهی بود 

می دانم روزی که نباشم


هیچکس تکرار من نخواهد شد.


"بهومیل هرابال"

منبع:http://www.toranj-h.blogfa.com/

نظرات 1 + ارسال نظر
رویا صباغی سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 07:12 ق.ظ

e:
“سناریو”

از عشق ورزی در پرده
وبازی کردن نقش عشّاق کلاسیک
خسته شده ام
می خواهم پرده را بالا بزنم
سناریو را پاره کنم
و مقابل همه داد بزنم
من عاشقی معاصرم
و به کوری چشم روزگار
معشوق من تویی!

*نزارقبانی
*ترجمه: دکتر یداله گودرزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد