دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

تو یاس منی! شود که من یاس تو باشم؟!

دلبسته ی شانه های احساس تو باشم؟؟

Image result for ‫تو یاس منی! شود که من یاس تو باشم؟!‬‎

در بین تمام عاشقانی که تو داری،

ای کاش که من مخاطب خاص تو باشم!!


"یدالله گودرزی"

حرف های من

Image result for ‫سرت را بگذار روی شعرهایم‬‎
سرت را
بگذار روی شعرهایم
خوب گوش کن
نگو که هیچ صدایی 
از این واژه ها در نمی آید

نگو که نمی شنوی 
صدای گریه ی زنی را
که پشت دیوارِ کلمات جان می دهد

اینهمه حروف باید
باید
حرفِ مرا به تو برسانَد 

وقتی واژه ها
اینگونه عاشقانه 
دست به دستِ هم داده اند 
تا تو را شعر کنند
تو هم به من گوش کن 

سرت را
سرت را نزدیک تر کن

"مینا آقازاده"

فریب زندگی...

Image result for ‫گر آخرین فریب تو ای زندگی نبود‬‎
گر آخرین فریب تو ، ای زندگی ، نبود 

اینک هزار بار ، رها کرده بودمت 

زان پیشتر که باز مرا سوی خود کِشی

در پیش پای مرگ فدا کرده بودمت

هر بار کز تو خواسته ام بر کنم امید 

آغوش گرم خویش برویم گشاده ای 

دانسته ام که هر چه کنی جز فریب نیست 

اما درین فریب ، فسون ها نهاده ای 

در پشت پرده ، هیچ مداری جز این فریب 

لیکن هزار جامه بر اندام او کنی

چون از ملال روز و شبت خاطرم گرفت 

او را طلب کنی و مرا رام او کنی

روزی نقاب عشق به رخسار او نهی

تا نوری از امید بتابد به خاطرم 

روزی غرور شعر و هنر نام او کنی

تا سر بر آفتاب بسایم که شاعرم 

در دام این فریب ، بسی دیر مانده ام

دیگر به عذر تازه نبخشم گناه خویش

ای زندگی ، دریخ که چون از تو بگسلم 

در آخرین فریب تو جویم پناه خویش

"نادر نادرپور"

دارمت دوست به حدی که خدا میداند

Image result for ‫دارمت دوست به حدی که خدا میداند‬‎
دارمت دوست به حدی که خدا میداند

راز این گفتــــه فقط بـــــاد صــــبا میداند

مهرت ای دوست زمانی ز دلم پاک شود

که همه پیکر من زیر زمین خاک شود