دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

من عاشقی دلبسته اَم ، رَنجور امّا نه

Image result for ‫من عاشقی دلبسته اَم ، رَنجور امّا نه‬‎
من عاشقی دلبسته اَم ، رَنجور امّا نه
کم حرفَم و کم صحبتم مَغرور امّا نه

اَز من درونِ ذهنَت آیا مانده تصویری؟
نزدیک شو ، مَن را ببین ، از دور امّا نه

خورشیدی و گاهی درونِ اَبر پنهانی
هَر چند "نا پیدا" شدی کم نور امّا نه

بانو خیالت تخت باشد مَن حواسم هست
"مامورِ" چَشمانت شدم ، "معذور" امّا نه

من بَر تَن بی نقص و نازت تا ابد حتّی
یک وصله باشم راضی اَم ، ناجور امّا نه

یک راه داری پیش رویَت تا که برگردی
اینگونه مُختاری فَقط ، مَجبور امّا نه

دیوانه اَم دست گُلی بر آب خواهم داد
با عِشق ، نزدیکم بیا ، با زور امّا نه

باید در آغوشت بخوابَم تا اَبد ، حتّی

یک لحظه بی تو در کفَن ، در گور امّا نه

"سعید شیروانی"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد