دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

شباهت من و تو

Image result for ‫ماسوله‬‎
من و تو
چقدر شبیه ماسوله هستیم،
سقف خیال هاى من 
حیاط خانه ى توست...

"منوچهر ملکی"

 

ز تو خوشترم نیامد

Image result for ‫همه را بیازمودم ز تو خوشترم نیامد‬‎
همه را بیازمودم
ز تو خوشترم نیامد

 

در چشم هایم خیره شو

Image result for ‫در چشمهایم خیره شو‬‎
پیشانی ات را
به پیشانی ام بچسبان
و در چشم هایم خیره شو
خسته ام از سکوت
این بار می خواهم
دوست داشتن را
روی لب هایت فریاد بکشم
 
"سارا قبادی"

 

 

اردیبعِشــق...

Image result for ‫تو معنی بهترین کلامی‬‎
به دلم افتاده
همین روز هاست که می آیی
و اردیبهشت من
اردیبعِشــق میشود...


"علیرضا اسفندیاری"