دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

Image result for ‫گنجشک من تو باشی و من آشیانه ات‬‎
به تو گفتم : گنجشک کوچک من باش
تا در بهار تو من درختی پرشکوفه شوم
و برف آب شد شکوفه رقصید آفتاب درآمد.
من به خوبی ها نگاه کردم و عوض شدم
من به خوبی ها نگاه کردم
چرا که تو خوبی و این همه اقرارهاست ، بزرگ ترین اقرارهاست.
من به اقرارهای ام نگاه کردم
سال بد رفت و من زنده شدم
تو لب خندی زدی و من برخاستم
دل ام می خواهد خوب باشم
دل ام می خواهد تو باشم و برای همین راست می گویم
نگاه کن
با من بمان
"احمد شاملو"

نظرات 1 + ارسال نظر
هوفر یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:47 ب.ظ

تنهایی .. انتظار شیرین مرحم شکستگی در بندهای خستگیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد