دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

غارت‌زده

Image result for ‫هجران‬‎

کمی دیر آمدی ای عشق!

اما باز با این حال،


اگر چیزی


از این غارت‌زده باقیست،

غارت کن...



"حسین زحمتکش"

یک عاشقانه ی قدیمی

Image result for ‫یک عاشقانه ی قدیمی‬‎

تو یک عاشقانه ی قدیمی

تو شعری زیبا


در تو عطری ست

مخصوص عصرهای گرم تابستان


در دست هایت

در چشمانت

و یا در موهایت نمی دانم


عطر و بویی در توست

مخصوص عصرهای گرم تابستان

که مرا از خود بی خود می کند.


"مظفر تایپ اوسلو "

زخم های دل

Image result for ‫زخم های دل‬‎

در دلم جنگلی دارد می سوزد

که روی تن تمام درختانش

زخم هایی ست..

که نام تو را تکرار می کنند

من در این جنگل

دلم

دارد

می سوزد...

"کامران_رسول_زاده"

خاورمیانه ى دوم

Image result for ‫شب چشمت‬‎

چشم هاى سیاه تو

خاورمیانه ى دوم است؛

یک دنیا براى تصرفش

نقشه مى کشند

و من ..

سرباز بى چاره اى که

در مرز پلک هاى تو

جان مى دهم.

"پریسا صالحی"

شب چشمت

Image result for ‫شب چشمت‬‎

با شبی که در چشمهایت در گذر است

مرا به خوابی دیگر گونه بیداری بخش

چرا که من حقیقت هستی را

در حضور تو جسته ام

و در کنار تو صبحی است

که رنج شبان را

از یاد می برد

بگذار صبحم را به نام تو بیاغازم

تا پریشانی دوشینم

از یاد برده شود...

"شمس لنگرودی"