دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

من بی تو

Image result for ‫من بی تو‬‎
من بی تو 
من بی عطر ِدست هایت
در آستانه ی ِسردی ِیک زمستان ِممتدم
در پسامرگ ِبهاری که 
در گلوگاه پاییز 
نام تورا میبرد و به انتهای خویش میرسد
و دردی خونین 
به کوچ آخرین پرستـو گره میزند
من بی تو 
من بی عطر ِزندگی
درواپسین لحظه ی خویشم
تو غرق عطر انار و باران
سرخوش ِآمدن پاییـزی
من در غربت ِزوال ِبرگ های پریشان
سرگردانم 
تو در انتــظار تماشای ِیک دل سیر 
یلدایی
من بوقت ِتلاشی ِنستوه ِامیــد
لب مرزم 
جان میکند این تخدیر ِآخرین
این نمانَم ِاشک های سُریده بر گونه 
این غروب ِ آرزو 
این امیدِ تلالوی ِصبحی در عمق ِچشم های تو
و بخواب میرود این حقیقت ِنشئه ی داشتنت
دراین صبوری اندوه رنگ 
دراین آخرین پاییز 
دراین آخرین بدرود ِبن بست ...


نیلوفر ثانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد